MEMBER KETAT GUA

Wednesday, October 20, 2010

Benar!! Melayu Tak Perlu Apologetic






Benar!! Melayu Tak Perlu Apologetic
Sejuknya hati aku dengan pernyataan Timbalan Presiden Umno bahawa UMNO tidak perlu apologetic bila memperjuangkan hak dan kepentingan Melayu dan bumiputera.
Pernyataan yang amat jelas itu hendaknya dapatlah memberi kefahaman kepada Menteri-Menteri UMNO yang selama ini terlalu berlapik cakap sambil tersenyum simpul, apabila menyatakan satu-satu hal kerana takut menyinggung bangsa-bangsa lain. Padahal bangsa-bangsa lain tu amatlah lancang, langsung tak peduli perasaan bangsa Melayu  bila memperjuangkan kehendak mereka.
Semua orang maklum bahawa UMNO bukanlah parti rasis, kerana ia tidak pernah zalim kepada kaum yang lain. Tapi mereka yang zalim terhadap UMNO. UMNO terlalu banyak berkorban supaya semua kaum dapat hidup aman dan berkongsi kesejahteraan di Tanah Melayu ini.
Apa lagi yang mereka mahu dari kita?
Cuba tanya mereka dan mahukah mereka menjawab dengan tulus ikhlas...sebagaimana ikhlasnya kita terhadap mereka?



4 comments:

  1. PAK AGUS DI MEDANG…

    ╱◥██ Terima kasih banyak Aky Ternyata Angka jitu hasil Ritual aki darmo Yang saya minta ternyata Tembus PUTARAN SINGAPURA , 4D KAMIS 05 APRIL 2014 DENGAN ANGKA 6194 Puji TUHAN SAYA mendapatkan kemenangan 500 juta. Sampai-sampai saya mengeluarkan Air mata, SAYA sangat terharu, bahagia dan bersyukur kpd TUHAN Yang Maha Esa. Skrng SAYA sudah memiliki modal untk buka usaha sendiri dan sdh membeli Rumah dan yg paling utama SAYA tdk Terlilit Utang lagi sewaktu SAYA menjadi pegawai pabrik. Dan saya tidak pikir panjang lagi, langsung saya hub "AKI DARMO" Di DI NOMOR (((082-310-143-355_))) Terimakasih banyak Aky Semoga TUHAN membalas kebaikan AKI DAN Jangan Lupa Mampir Di blog AKI DARMO [⌣»̶•̵̭̌✽̤̈•̵̭̌☀̤̈>>KLIK*DISINI<<☀̤̣̈̇•̵̭̌✽̤̈•̵̭̌«̶⌣]


    ╱◥██ Terima kasih banyak Aky Ternyata Angka jitu hasil Ritual aki darmo Yang saya minta ternyata Tembus PUTARAN SINGAPURA , 4D KAMIS, 05 APRIL 2014 DENGAN ANGKA, 6194 Puji TUHAN SAYA mendapatkan kemenangan 500 juta. Sampai-sampai saya mengeluarkan Air mata, SAYA sangat terharu, bahagia dan bersyukur kpd TUHAN Yang Maha Esa. Skrng SAYA sudah memiliki modal untk buka usaha sendiri dan sdh membeli Rumah dan yg paling utama SAYA tdk Terlilit Utang lagi sewaktu SAYA menjadi pegawai pabrik. Dan saya tidak pikir panjang lagi, langsung saya hub "AKI DARMO" Di DI NOMOR (((082-310-143-355_))) Terimakasih banyak Aky Semoga TUHAN membalas kebaikan AKI DAN Jangan Lupa Mampir Di blog AKI DARMO [⌣»̶•̵̭̌✽̤̈•̵̭̌☀̤̈>>KLIK*DISINI<<☀̤̣̈̇•̵̭̌✽̤̈•̵̭̌«̶⌣]


    ╱◥██ Terima kasih banyak Aky Ternyata Angka jitu hasil Ritual aki darmo Yang saya minta ternyata Tembus PUTARAN SINGAPURA , 4D KAMIS, 05 APIL 2014 DENGAN ANGKA, 6194, Puji TUHAN SAYA mendapatkan kemenangan 500 juta. Sampai-sampai saya mengeluarkan Air mata, SAYA sangat terharu, bahagia dan bersyukur kpd TUHAN Yang Maha Esa. Skrng SAYA sudah memiliki modal untk buka usaha sendiri dan sdh membeli Rumah dan yg paling utama SAYA tdk Terlilit Utang lagi sewaktu SAYA menjadi pegawai pabrik. Dan saya tidak pikir panjang lagi, langsung saya hub "AKI DARMO" Di DI NOMOR (((082-310-143-355_))) Terimakasih banyak Aky Semoga TUHAN membalas kebaikan AKI DAN Jangan Lupa Mampir Di blog AKI DARMO

    [⌣»̶•̵̭̌✽̤̈•̵̭̌☀̤̈>>KLIK*DISINI<<☀̤̣̈̇•̵̭̌✽̤̈•̵̭̌«̶⌣]

    KALAU ANDA MEMINAT ATAU MEMINTAH ANGKA 2D,3D,4D,5D,6D,SILAH KAN SMS ATAU HBG,AKY DARMO…
    ATAU ADA MINAT MEMBELI TUYUL,DAN SEGALAH KESUSAHAN PASTI ADA HIKMANYA…





    ReplyDelete
  2. Salam bro . Tolong linkkan blog http://nakhodakuale.blogspot.com/ ... TK ~!

    ReplyDelete
  3. SALAM .... Tolong linkkan http://salatusalatin.blogspot.com/ ... Selamat berjuang ... Terima kasih ...

    ReplyDelete
  4. Assalamulaikum saudara , minta tolong likkan blog http://alahaisiluncai.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...